Дъщерята на Мадона Лурдес не е от звездните наследници, които държат непременно да са в светлината на прожекторите. Момичето е избрало да следва своя кариера е танцовото изкуство (баща й е хореограф и танцьор) и славата на майка й не я привлича особено.
Преди дни обаче стана ясно, че Лурдес все пак няма нищо против да се възползва от своето име, за първите си хонорари. А те са от две модни кампании, в които участва. Първата е на завърналата се на пазара марка Juicy Couture, за която Лурдес позира по изразани бикини.
Втората кампания е на колаборацията на Adidas и Stella Mccartney. В нея лицето на Лурдес се появява за секунда, но тя е виновна за хореографията във видеото. А това със сигурност е повод за гордост и от двамата й родители, които приемамат танците изключително сериозно.