Озарявайки подиума, слънчевите лъчи повишават настроението и вдъхват увереност в светлото бъдеще
Това, от което наистина се нуждаем в момента, е надеждата, че всичко ще се оправи. Дизайнерите транслират позитивната си нагласа чрез гардероб в озаряващо жълто. Влизайки в модната палитра на 2021 г. (за първи път след повече от десетилетие), Illuminating получи и титлата основен цвят заедно с Ultimate Grey. Pantone нарича избора си послание за щастие (няма начин подобно име да не предизвика усмивка), подкрепено от силата на духа. Ярко и жизнерадостно, весело и оптимистично, затоплящо и приповдигнато, жълтото не само носи непринудено усещане за лято в Калифорния след месеци на закрито, но е в състояние да преодолее всяка депресия. Или поне ни се иска да е така по същия начин, по който слънцето гони облаците. Зад мотото „Жълтото никога не е много” застават Versace, Elie Saab, Etro, Prada, Altuzarra, Kenzo, MSGM, Jil Sander, Zimmermann… Прекрасна възможност за издигане на повърхността. Пригответе се, ще бъде горещо.
Визажистите също живеят в жълта подводница. Привидно хаотичните дъги, мацнати по очите и устните на моделите на Daniela Gregis, превръщат последните в живи произведения на изкуството. Визията стилистите завършват с жълт шал. Моментът „Еврика” при Chromat се изразява в жълто-сини сенки, изпълнени в техниката омбре. Посветен на джендър флуидността, макиажът отразява възможността за премахване на двоичната система. Без да се налага да гледа в кристално кълбо, Christian Siriano се вписва в тренда. Вдъхновени от музата на Анди Уорхол Еди Седжуик, известна със смелата си очна линия, визажистите рисуват подобна. В случая формата е по-важна от съдържанието. Резултат от свързването на две линии – една в основата на горния клепач и една в гънката, е странична V-образна фигура във външния ъгъл на окото. Част от образувалото се negative space е запълнено с жълти сенки. Създавайки прическите за Christian Cowan, от Bumble and Bumble се позовават на британския пънк глем от 70-те. (Явно сътрудничеството с рапъра Lil Nas X си казва думата.) Цветните шипове на главата са кодът за достъп във въображаем клуб. Тясно свързани с флората, Dolce&Gabbana не пропускат да боднат жълт гербер в косата.