Достоен за припадък, макиажът на Пат Макграт за Maison Margiela Couture e толкова вирусен, че дори неодушевените кукли са принудени да си вземат бележка
Всеизвестно е, че Пат Макграт е безумно талантлива. Култивирайки невероятна визия, „майката на макиажа“ затвърждава статуса си на икона. Работата ѝ за Maison Margiela по време на Седмицата на висшата мода пролет-лято’24 не само ви оставя без думи, но и вдъхва страхопочитание. Киселинно ярки сенки, акварелен руж, супертънки вежди от ерата на 30-те, зелен гланц за устни.
Гримът е само прелюдия към порцелановата кожа без нито една пора. Хиперлъскаво глазуреното покритие имитира отразяващото свойство на стъкло. Толкова хроматично, че чак нереално. Умопомрачително. Интригата се върти нетолкова около времето за изпълнение, колкото около поверителността на разработката. Отначало Пат Макграт не повдига напълно завесата, но това не пречи на TikTok потребители да теоретизират, че тайното оръжие е Liquid Glass на Kryolan.
Според друга хипотеза за керамичния, почти чуплив тен всички доказателства водят към обикновена отлепваща се маска от краставици. На видео от бекстейджа може да се види единствено нанасяне с аерограф (въздушна четка) на продукт на водна основа с леко синкав нюанс, подобен на вода за устни Listerine (!?). Но дали все пак коктейлът не е предшественик на гланц за лице и тяло? Осем дни след шоуто по време на майсторски клас на живо в TikTok живата легенда разкрива истината за извеждане на стъклената кожа на следващо ниво. Запасилите се с „течното стъкло“ на Kryolan ще останат разочаровани. Ефектът се дължи на миксирането на 4 отлепващи се маски, сред които Renewing Cucumber Peel-Off Gel Mask на Freeman (ура, има попадение!), базово покритие за мокра или суперлъскава повърхност със силен блясък Clear Gloss на Skin Illustrator и дестилирана вода. За постигането на восъчния финиш са необходими 8 слоя, като всеки се изсушава със сешоар преди следващия.
Барби и Кайли, дайте път!
Барби, разбира се, направи света на играчките известен, издавайки „биографичен филм“ за трудния си живот на жена. И дори получи номинация за „Оскар”. Но производителят на кукли Bratz също е в крак с модата. След рекламното сътрудничество с Кайли Дженър марката реагира светкавично на шоуто на Maison Margiela. В официалния ѝ акаунт в Instagram са качени две снимки на кукли, пресъздаващи макиажа на Пат Магграт, потопил в приятен шок света на красотата. В допълнение към порцелановата кожа, която определено ще се превърне в тенденция, сладурските играчки носят оригинални шапки на Джон Галиано.