Отмяната на концертните й изяви принуди певицата Мери Джей Блайдж да търси нови начини да прави феновете си щастливи. И е доста близо до признанието, че е успяла. Изпълнителката се насочи към винопроизводството, стартирайки своя бранд Sun Goddess Wine.
Идеята й да се захване с производство и дистрибуция на вино се ражда по време на първото обявяване на пандемията. Тогава Блайдж търси към какво да насочи усилията си, за да „прави хората щастливи и да им достави нещо красиво“. Изглежда добре осъзнава, че музиката е само част от решението. Втората половина е доброто вино на достъпна цена. И тук започва нейното приключение в този бизнес.
Блайдж има имение в Италия от 3 години, в което се произвежда хубаво вино. До сега тя не бе го предлагала на своите почитатели. Дори сега певицата твърди, че целта на бизнеса й не е печалбата, а да накара хората да се усмихват повече. Изглежда е напипала правилната посока за това.