Блейк Лайвли е една от любимите ни актриси със своята естествена красота, непринудено излъчване и страхотно чувство за хумор. Дългата руса коса е неизменна част от имиджа ѝ и ако досега само сме въздишали завистливо, вече имаме възможност ако не да се сдобием с такава, поне да опитаме.
В началото на август Блейк подобно на много други звезди лансира собствен бранд за красота с името Blake Brown Beauty, фокусиран върху грижите за косата. Колекцията включва осем продукта (шампоани и маски), групирани в две категории – подхранващи и подсилващи. Интересното е, че не се предлага балсам, тъй като самата Блейк не използва. Вместо него нанася маска, която след известно време изплаква и, както можем да видим, резултатът е чудесен.
Лайвли не е единствената, която пусна собствена козметична линия тази година. Още през февруари Бионсе дебютира с Cécred – колекция продукти за грижа за косата. През март Дуейн Джонсън-Скалата представи Papatui – продукти за грижа за кожата, косата и татуировките. През април бе премиерата на WYN Beauty на Серина Уилямс. А през май Бела Хадид представи Orebella – линия от аромати без алкохол.
Бюти индустрията отдавна изкушава знаменитостите. Супермоделът Иман например създаде Iman Beauty през далечната 1994 г. Бумът обаче започна с пускането на пазара на Fenty Beauty на Риана през 2017 г. Примера ѝ последваха звезди като Селена Гомес, Ариана Гранде, Дженифър Лопес, Ким Кардашиян, Холзи, Били Айлиш, Хари Стайлс, Алиша Кийс, Фарел Уилямс, Machine Gun Kelly, Скарлет Йохансон, Брад Пит, Травис Баркър. И макар да изглежда, че потребителите са попреситени от звездни брандове, този тренд едва ли скоро ще си отиде.