Осморката на Блейк

Блейк Лайвли е една от любимите ни актриси със своята естествена красота, непринудено излъчване и страхотно чувство за хумор. Дългата руса коса е неизменна част от имиджа ѝ и ако досега само сме въздишали завистливо, вече имаме възможност ако не да се сдобием с такава, поне да опитаме.

В началото на август Блейк подобно на много други звезди лансира собствен бранд за красота с името Blake Brown Beauty, фокусиран върху грижите за косата. Колекцията включва осем продукта (шампоани и маски), групирани в две категории – подхранващи и подсилващи. Интересното е, че не се предлага балсам, тъй като самата Блейк не използва. Вместо него нанася маска, която след известно време изплаква и, както можем да видим, резултатът е чудесен.

Лайвли не е единствената, която пусна собствена козметична линия тази година. Още през февруари Бионсе дебютира с Cécred – колекция продукти за грижа за косата. През март Дуейн Джонсън-Скалата представи Papatui – продукти за грижа за кожата, косата и татуировките. През април бе премиерата на WYN Beauty на Серина Уилямс. А през май Бела Хадид представи Orebella – линия от аромати без алкохол.

Бюти индустрията отдавна изкушава знаменитостите. Супермоделът Иман например създаде Iman Beauty през далечната 1994 г. Бумът обаче започна с пускането на пазара на Fenty Beauty на Риана през 2017 г. Примера ѝ последваха звезди като Селена Гомес, Ариана Гранде, Дженифър Лопес, Ким Кардашиян, Холзи, Били Айлиш, Хари Стайлс, Алиша Кийс, Фарел Уилямс, Machine Gun Kelly, Скарлет Йохансон, Брад Пит, Травис Баркър. И макар да изглежда, че потребителите са попреситени от звездни брандове, този тренд едва ли скоро ще си отиде.

Spread the love
More from Дона Делова
Дяволите, които носят Prada
Те имат властта да сринат или да извисят всекиго в модния бизнес...
Read More
0 replies on “Осморката на Блейк”