Уравнение за сексапил

Пролет-лято’22 е сезонът, когато ще излизате от вкъщи разголени. Така че започнете да правите планове за тялото още сега

Сексът се върна. Но искаме ли да сме hot? Burberry –  марка, синоним на сдържаност, изисканост и вярност към най-добрите традиции на английския стил, реши да танцува в ритъма на собствения си барабан. Излагането на показ на приетото да се крие шокира. В най-експерименталната си колекция Рикардо Тиши изкара на подиума модели във винтидж тренчкот. Гърбът, скъсен до кръста, открива седалищните им части, обути в бански. Нестандартното проветряване не оставя много на въображението. Подобието на престилка е секси, но не в общоприетия смисъл, а по начин, който възбужда. Имате 2-3 месеца да свикнете и със спалния експеримент – бикини, прозиращи под прозрачната рокля (David Koma, Eckhaus Latta). Ако еротиката на ръба ви идва в повече, вижте другите предложения. Nensi Dojaka заменя панталоните с чорапогащи от прозрачен материал с ръбове и разрез на бедрото със свързващ елемент – цвете от тюл. Елементът на деконструкция преобръща сценария за сексапил, откривайки необичайни ерогенни зони. Coperni, Versace, Arlington… акцентират на ниската талия, белег на 2000-те, най-лудата и кичозна ера. Концепцията за норма е аут.  Може да „паднете” толкова ниско, че дори да се види ластикът на бельото. Никой няма да ви вини за това, особено Chanel и Boss. Supriya Lele съветва освободеното място на талията да окичите с вериги. За Miu Miu, Loewe и Dior миниполата, пак от 2000-те (спомнете си клипа на Кристина Агилера Dirty), бележи края на господството на шортите и бермудите.

Дали тренчкотът в стил „парти отзад” е начинът да се изправите пред света отново след липсата на движение заради пандемичните ограничения? Нереалистичните представи за идеално дупе, плосък корем и стегнати бедра (повечето фигури не са еволюционно пригодени да изглеждат така, както предлага подиумът) са платформа за маркетингово бомбардиране. Целта е недоволството от външността пък да увеличи продажбите. Вместо неизпълними обещания и самокритика потърсете начини за компенсация. Което ще рече да не зацикляте върху силуета и теглото, а да се фокусирате върху кожата. Ако нещо е сигурно, то това е, че тя е включена в уравнението за сексапил. Защо не изградите отношенията с тялото си в глезещ формат, включващ ново поведение и навици? При това със същата енергия, която изразходвате за лицето. Още повече че специализираната козметика преживява бум. Значителното увеличаване на интереса към нея в световен мащаб е свързано не само с популяризиране концепцията за wellness, тоест да се чувствате добре и да сте здрави. Наред с нуждата от комфорт нарастват и очакванията към продуктите. Само подобряване на текстурата, която няма нищо общо с традиционната лепкава, вече не е достатъчно, изисква се ефективност.

Подобно на текстурата ароматът определя дали ще използвате редовно и с удоволствие продуктите за тяло, или ще ги захвърлите, докато не им изтече срокът на годност. Благодарение на съвременните технологии вече не е нужно да правите компромис между ефективност и аромат – получавате всичко наведнъж. Извеждането на рутината на следващо ниво оставя незабравими преживявания във всеки аспект.  

Богатият крем за тяло Ultra Rich на L’Occitane с висока концентрация на масло от карите (25%) е идеален за суха и чувствителна кожа. Формулата с над 95% естествени съставки интензивно подхранва, незабавно успокоява и укрепва защитната бариера. Новият аромат (иланг-иланг, жасмин, роза, виолетка, хелиотроп, мускус) e неутрален, обгръщащ и деликатен. 

Мастодонтът в изгарянето на мазнини Guinot учи на етикет мастните клетки. Топлината, която отслабващият гел с термоефект Slim Thermic развива на повърхността, им пречи да се появяват неканени. Активирайки липолизата, кофеин прави предложение на триглицеридите в мастната тъкан, на което те не могат да устоят. В добавка екстракт от върболист или обикновена блатия намалява дебелината на хиподермалния слой за по-гладка кожа. Очаквайте гела в началото на март.

Минимумът, който може да направите за кожата, е да я разкрасите, придавайки й слънчев блясък, а максимумът – да я подхраните и да я защитите. Течният хайлайтър за тяло Get Wet на NAM се надява да ви отучи от употребата на филтри благодарение на светлоотразяващите частици, маслото от жожоба и витамин Е. Другите плюсове на целогодишната почивка, която може да вземете със себе си, където и да отидете, са ефект на мокра кожа и фин бронзов тен. 

Още не е късно да се отървете от неравния релеф на тялото и да спасите плажния сезон. Досещайки се, че подобното привлича подобното, Thalgo хвърля щипка джинджифил на прах и по шепа сол и захар в ексфолиращата паста Mer des Indes. Вдъхновена от Аюрведа, формулата ребалансира кожата благодарение на индийско червено водорасло, богато на омега 3 и 6 мастни киселини. Релаксът на макс е за сметка на етерични масла от кориандър и градински чай. 

Spread the love
Тагове
,
Публикувано от
Още от Свобода Сидерова

FOREO BEAR – по-хубаво от две гърненца с мед

Навлизайки в микротоковото пространство, домашното устройство с формата на мече стяга и...
ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ