Шон Макгър, бившият директор на ready-to-wear в J.W. Андерсън ще наследи Сара Бъртън.
Завършил Central Saint Martins, автобиографията му включва работа в Dries Van Noten и Uniqlo (където работи под ръководството на Кристоф Лемер).
Със своя опит, индивидуалност и творчестка енергия Макгър ще разкаже историята на марката по нов и креативен начин, уповавайки се на неините традиции.
Бизнесът на McQueen е едно от най-бързо развиващите се звена на модния конгломерат Kering. Компанията се опита да подхрани това с откриване на магазини, включително нови в Ню Йорк и Париж, както и по-малки луксозни центрове като Шарлот и Северна Каролина.
Макар че Kering не разкрива продажбите на McQueen, източници твърдят, че бизнесът е загубил позиции през последните месеци, тъй като продажбите на големи клиенти са се забавили. На фона на това вече разчитат и по-малко на търговията на едро и на най-продаваните им маратонки.
Дори и да остане една от по-малките марки на Kering, възстановяването на McQueen би помогнало да се компенсират слабите резултати на водещите брандове като Gucci (където също има нов дизайнер, главен изпълнителен директор и ръководител на маркетинга) и Balenciaga.
„Alexander McQueen е къща, към която изпитваме страст, и сме уверени, че Шон Макгър ще успее да продължи пътя ѝ с нов творчески хъс. Очакваме с нетърпение да напишем новата глава в историята на тази марка“, заяви председателят и главен изпълнителен директор на Kering Франсоа-Анри Пино.