Byredo вече е част от L’Oréal

Световният козметичен гигант L’Oréal разширява портфолиото си от луксозни парфюмни брандове, като финализира придобиването на Byredo, подкрепено от британския фонд Manzanita Capital, собственик на Diptyque и Malin+Goetz. Сделката се оценява на около един милиард евро.

Byredo е основана в Швеция през 2006 г. от Бен Горам, бивш професионален баскетболист. Парфюмът, с който марката става известна, е Bal d’Afrique. Историята на Горам сама по себе си е много интересна – преди да направи кариера в спорта, той учи бизнес, политика, интериорен дизайн и изкуство. Обръща се към парфюмерията като опит да изрази емоциите си и да възкреси спомени за скъпи на сърцето му хора.

През 2013 г. Byredo става собственост на Manzanita Capital и започва да разширява дейността си с предлагане на кожени изделия и очила. През 2020 г. пускат и колекция грим. На този сегмент брандът залага много, тъй като създаването му е поверено на Лучия Пика, бивш творчески директор по грима в Chanel.

Днес Byredo генерира над 30 милиона щатски долара в продажби по цял свят, а Бен Горам казва: „Аз бях доста див, но също така и много конкурентен. Мога да направя едно нещо наистина маниакално добро.“

Spread the love
Tags from the story
More from divamagazine.bg
LOVE IS IN THE AIR
Любовта ражда изкуство. Над 30 произведения на световно известни модернисти и съвременни...
Read More
0 replies on “Byredo вече е част от L’Oréal”