След като през март тази година дари 2 милиона евро за борба с Covid-19, Gucci продължава с благотворителността, свързана с пандемията. Луксозният бранд обяви, че ще дари 500 000 долара, за да подпомогне доставките на одобрена ваксина в глобален мащаб. Още 100 000 долара ще бъдат прибавени към тях в рамките на инициативата 21-day challenge, която събира дарения в онлайн платформата на компанията.
„Никой от нас не е свободен, ако всички не сме свободни. Това означава и свободни от болести.“ – казва Марко Бизари, изпълнителен директор на италианския бранд – „Сега, когато ваксината е готова за приложение, истинското предизвикателство е да бъде разпределена справедливо и доставена до всички нуждаещи се. Това е глобална битка, глобално усилие и ангажиментът също трябва да бъде глобален.“
Gucci не е единствената марка, която се включва в борбата с вируса. Много модни къщи пренасочиха производството си към маски за лице и дезинфектанти, а освен това дариха и парични суми. Възможно е и други да подпомогнат дистрибуцията на ваксината.