Когато събереш две от най-обичаните актриси на нашето време – Ан Хатауей и Зендая, няма как да не се случат чудеса. Новата рекламна кампания на Bulgari, която излезе във вторник, неслучайно е озаглавена „Неочаквани чудеса“. В нея двете красавици уверено се разхождат (и танцуват) из разкошен дворец с различни бижута на Bulgari. Кампанията е заснета в Рим и е режисирана от самия Паоло Сорентино – награждаваният режисьор на филма „La Grande Bellezza“.
В редуващите им се реплики актрисите приканват зрителите да „търсят щастието и чудесата във всеки миг и красота на най-изненадващите места“. Хатауей носи бижута от емблематичната колекция Serpenti на марката, както и часовници и бижута от колекцията Divas’ Dream. Докато Зендая виждаме с колекциите B.Zero1 и BB. А един паун сякаш е третият главен герой в двуминутното видео. Когато то приключва, имаш усещането, че току-що си гледал трейлър на филм, в който веднага би искал да потънеш.
Ан Хатауей на премиерата на „Armageddon Time“ на 19 май т.г. в Кан (Снимка: Daniele Venturelli/WireImage)
Хатауей дебютира на Фестивала в Кан като посланик на италианската марка за бижута миналата седмица. Тя привлече погледи от цял свят с бялата си рокля с пайети, изработена по поръчка от линията висша мода на Armani – Privé. С помощта на своя стилист Ерин Уолш (и поне няколко консултанта от Bulgari) тя я е съчетала с колието Mediterranean Reverie и подходящ сапфирен пръстен на Bulgari. Социалните мрежи бяха препълнени с възторжени коментари по повод това колко млада и красива изглежда тя.
Освен носителката на „Оскар“ и Зендая, в новата кампания на Bulgari ще се включат Лиза Манобан от Blackpink, китайската актриса Шу Ци и Приянка Чопра Джонас, като предстои всички да представят новите колекции бижута и часовници на Bulgari.