Лилав неон е цветът на купона

Булевард „Витоша“ обикновено е една от най-оживените улици в центъра на София, но в сряда вечер тя жужи от специфичен неонов вайб, който идва от бутика на IQOS.

Марката празнува 10 години от стъпването си на пазара и, разбира се, като всеки празник го отбелязва със серия от събития. Пускането на лимитирана серия от последното им устройство IQOS ILUMA с името Neon Purple Limited Edition е само началото.

Neon Purple Limited Edition

Неонът се свързва с настъпването на лятото и необузданото купонджийско поведение, към което дългите топли нощи предразполагат. Затова почитателите на бездимните устройства ще го засилят и с устройство IQOS ILUMA в тази гама.

Поли Нинова, ръководител „Маркетинг и потребителско преживяване за категория бездимни продукти“ във Филип Морис България, казва, че устройството в трите варианта, които потребителите познават, може да бъде закупено само в рамките на няколко седмици от магазините на IQOS. Освен това IQOS ILUMA Neon Purple е един от продуктите, с които в компанията много се гордеят. „За първи път  Филип Морис Интернешънъл повтаря лимитирана серия. Защото с пускането ѝ през 2022 година в Япония е била толкова успешна и толкова бързо се е разпродала, че компанията казва: няма как да не я пуснем още веднъж, за да зарадваме потребителите, които не са успели да си купят от първата лимитирана серия. Тя е изцяло вдъхновена от вибрацията на неона, от това, че с него отключваме лятото, отключваме нова позитивна енергия и също така изглежда много добре. Това е и което искаме да предадем като послание на клиентите си. IQOS е символ на прогрес и иновация, на общност, на всички хубави неща, които се опитваме да покажем в различните новини, които пускаме към нашите потребители с различните кампании и продукти, които правим.“

Това е първият продукт на марката, спечелил Red Dot Design Award – една от най-известните награди за дизайн. Тя е присъдена заради начина, по който са комбинирани различните елементи в дизайна на Neon Limited Edition – алуминий и неоново лилаво и цикламено, много атрактивно и доста нетипично.

Концепцията на неона се носи като лилава нишка в приказка из цялото събитие – от коктейлите, решени в лилав ром, кокос и виолетки, розов джин тоник с рози и водка, решена в същите цветове, до шоколадови бонбони, приготвени специално от шеф Илиан Кустев и Явор Сарафов от MasterChef.

„Оказа се едно много странно предизвикателство храната да е purple (лилава). Реално солената храна много трудно може да я докараш в този цвят. Може да я минеш през цвекло или боровинка. Затова с Явор решихме да направим неонови бонбони с различни пълнежи“, казва шеф Кустев.

Пълнежите от шеф Кустев са с черешов тютюн и ганаш, който е точно толкова вкусен, колкото и звучи. Сарафов решава да заложи на бездимен вкус и на любимата си  комбинация от сладко и солено, затова прави шоколад със солен карамел.

10 години на пазара, цяла година тържества

Който не е разбрал, че IQOS празнуват 10 години на пазара, най-вероятно не е техен потребител. По този повод от  Филип Морис Интернешънъл типично в свой стил и с голям размах са приготвили серия от събития за всичките си клиенти.

„Тази годишнина ни дава възможност да погледнем назад към свършената работа и натрупания опит досега в реални условия, както и да затвърдим ангажимента си към изграждане на бъдеще без дим. През последните десет години преминахме през  непрестанен процес на усъвършенстване, в който портфолиото ни от бездимни алтернативи се разрастваше, оказвайки положително въздействие върху милиони пълнолетни потребители по света и в България. Продължаваме да правим нововъведения, да разчитаме на науката и да предлагаме на потребителите си продукти, които отговарят на техните нужди и представляват потенциално по-добра алтернатива на тютюнопушенето“, заяви Демиан Пинтос, генерален мениджър на Филип Морис България.

„Сратегията за събитията тази година е да използваме много от нашите бутици и магазини, за да направим празник при пускането на всякакви новини. Тази година за повторното пускане на Neon Purple Limited Edition имаме събития тук, в Пловдив, във Варна и в Бургас, където шеф Кустев и господин Сарафов ще представят лимитирани серии бонбони. И, разбира се, коктейлите в тематичните цветове на Neon Purple. Човек има една нормална петък или събота вечер и докато пие питието си в някое заведение, при него идва екипът на IQOS и черпи. Ще правим страшно много неща, свързани с 10-годишнината на IQOS в България. И Neon Purple Limited Edition е само началото“, допълва Поли Нинова.

Така че потребители, оглеждайте се! Може да бъдете изненадани с някой неоноволилав коктейл. А за другите – Neon Purple Limited Edition е тук само няколко седмици и може да направи лятото ви по-цветно… и дори по-скандално. 

Spread the love
More from Зорница Аспарухова
Мария – българската дъщеря на Борат
Или коя е Мария Бакалова, играеща Тутар в новото продължение на скандалния...
Read More
0 replies on “Лилав неон е цветът на купона”