Сензационните кадри с Джеръми Алън Уайт и FKA Twigs издигат марката до нови висоти. Прави го изцяло в свой стил, също както в провокативните си реклами с Брук Шийлдс през 80-те. „Знаеш ли какво стои между мен и моите дънки Calvin Klein? Нищо,“ казва малолетният модел в прословутото видео. В случая обаче става дума за обратното – за наличието на бельо, и то върху самия Джеръми Алън Уайт.
Само няколко дни след началото на 2024 г. голото, мускулесто тяло на американския актьор, облечено в слипове на Calvin Klein, се превърна в първата вайръл сензация на годината. Уайт представя бельото в пълния му блясък, като го разхожда на покрива на нюйоркска сграда с впечатляваща гледка.
Рекламата е изцяло издържана в стилистиката на Calvin Klein, които от 70-те години на миналия век са синоним на противоречиви кампании. Само за 48 часа рекламите с Уайт генерират 12,7 млн. долара стойност на медийно въздействие според Launchmetrics. За сравнение, кампанията на Bottega Veneta за pre-колекцията за пролетта на 2024 г., включваща папарашки снимки на Кендъл Дженър и A$AP Rocky, генерира 2,8 млн. долара за 48 часа.
Оказва се, че рекламите с Джеръми са само началото за Calvin Klein тази година. Но през януари британският Орган за рекламни стандарти забранява другата кампания на Calvin Klein с участието на певицата FKA Twigs, защото изображенията са фокусирани повече върху „физическите характеристики на FKA Twigs, а не облеклото и че я представят като стереотипен сексуален обект“.
Решението бързо предизвиква недоволство в мрежата, а критиците упрекват органа, че регулира женската сексуалност и тяло. А постоянните суперлативи по адрес на рекламите на Уайт, които не са забранени, карат аудиторията да недоволства срещу двойния стандарт.
„Не виждам „стереотипния сексуален обект“, който ми лепнаха“, споделя самата FKA Twigs в Instagram. В отговор на забраната Calvin Klein заявява, че от десетилетия пуска подобни реклами в Обединеното кралство и че в рекламите на бельо трябва да се очаква „известна голота“ .