Най-лесният начин да започнете нов живот е с нещо ново – аромат, козметика, аксесоар или визия. Създадените от тях нови невронни връзки ще ви помогнат да скъсате с миналото
Не е изненадващо, че оптимизмът е ключов ориентир за 2021 г. на фона на несигурността за бъдещето, предизвикана от пандемията. Преобладаването на пастелните нюанси е тема, експлоатирана от дизайнерите повече от всякога. Пряк съперник на лавандуловото, по което си падат Raf Simons, Ami и MSGM, е бонбоненорозовото (Versace, Tom Ford). Важно е нюансът да е нежен и да не е крещящ, сякаш сте фламинго, а не неонов демон.
Границите все още не са напълно отворени, но това едва ли е пречка за олфактивно пътешествие. „Мъгла, вятър, гледка към Елба през пердетата и сирените на лодките.” Поетичното описание на Хамбург, в който Карл Лагерфелд прекарва детството си, намира израз в Karl Hamburg Alster. Докато леденият ефект на мандарина и мента напомня за свежестта на реките Елба и Алстер, градински чай и лавандула намекват за разходка край брега.
Напрегнатият начин на живот и стресът са изпитание и за мъжката кожа. По-високото ниво на тестостерон пък я прави по-плътна от женската. За да се обновяват по-бързо, клетките се нуждаят от рестарт. Дуото гелове Energizing на ClarinsMen – хидратиращ и ревитализиращ за лице и за очи срещу признаци на умора, е като енергизиращ шот. Ефектът му се дължи на комплекса [G-RED] с органичен червен женшен, бизонска трева и гимнема.
Какво може да очаквате от култов производител на автомобили освен класа? Man Bright на Mercedes-Benz олицетворява експертизата на марката и страстта й към луксозните аромати. Бергамот и розов пипер за енергия, мента и лавандула за неустоимост и тамян и зърна тонка за чувственост. Греейки извън светлините на прожекторите, опусът носи повече звездна сила от всякога. Изпълнена с контрасти, композицията е символ на успеха.
Раниците заемат специално място в мъжкия гардероб – това е любов за цял живот. При това взаимна. Спортен по същество и утилитарен по смисъл, аксесоарът е алтернатива на куфарчето. Това лято раниците служат като пътна чанта, екипировка за активна почивка и сак за офиса. С повишен интерес се ползват кожените модели (Tod’s, Salvatore Ferragamo), найлоновите (Dior Men, Raf Simons) или с бохемски дизайн (Valentino).
Безцелно бродене по улиците на Рим, потопени в дневна светлина. Слънцето дълбае профила на сградите, където миналото, сливайки се с настоящето, поражда мечти за бъдещето. Born in Roma Yellow Dream Uomo на Valentino оставя усещане за цитрусов коктейл с парченца ананас, украсен със стрък здравец и поднесен с джинджифилов сладкиш, поръсен с кардамон и канела. Изпълнена с енергия свежест и пикантна напористост.