Слуховете са верни: Лана Дел Рей е рекламно лице на SKIMS! Специалната колекция за Свети Валентин на марката потвърждава подозренията, че тя и Ким Кардашиян си сътрудничат
По-рано тази седмица потребители в мрежата забелязаха, че Лана, която рядко прави публикации за марки и продукти, е направила снимка на кутия SKIMS в Instagram Stories. „Предупреждение: нещата ще станат щури… За дълго време“, пише под публикацията. Наблюдателни фенове също така отбелязаха, че Лана вече следва марката в Instagram, както и нейната основателка Ким Кардашиян.
PHOTO BY NADIA LEE COHEN, COURTESY OF SKIMS
Кампанията носи класическия за празника романтичен дух, допълнен с модерни елементи като панделките. Будоарната фотосесия удря право в десетката, защото е в духа на женствените естетики balletcore и coquette core, които нашумяха в TikTok през последните месеци. Типично за Лана, присъства и по-мрачен кадър, издържан в готически стил, също толкова актуален и тази година.
PHOTOS BY NADIA LEE COHEN, COURTESY OF SKIMS
Колекцията ще бъде достъпна онлайн на 23 януари и идва в особено натоварен момент за Лана. В четвъртък сутринта тя издаде нова песен – „Henry, Come On“, с което подхрани спекулациите, че работи по нов албум.
PHOTO BY NADIA LEE COHEN, COURTESY OF SKIMS
На 4 февруари се очаква да присъства на наградите Грами, където е номинирана в пет категории: албум на годината и най-добър алтернативен албум на годината („Did You Know That There’s a Tunnel Under Ocean Blvd“), песен на годината („A&W“), най-добро алтернативно музикално изпълнение („A&W“) и най-добро поп дуетно/групово изпълнение („Candy Necklace“ feat. Jon Batiste).