Вече 150 години чантите „Монограм“ на „Луи Вюитон“ могат да се видят в ръцете на знаменитости и кралски особи. Като млад Луи търси късмета си в Париж, по-късно луксозният бранд процъфтява през периода на двете световни войни, на Голямата депресия, в епохата на джаза и суинга през шейсетте.
Като проследява в детайли възхода на „Луи Вюитон“ до статуса на икона през осемдесетте години на двайсети век, създаването на модния повелител LVMH и наемането на Марк Джейкъбс през 1997-а, тази неофициална биография на „Луи Вюитон“ разкрива трансформацията на компанията за производство на чанти в модна къща от световна величина. Страхотни снимки и завладяващ текст илюстрират историята на най-луксозната модна марка в света до днес, когато тя продължава да се развива под ръководството на творчески директори като Никола Жеские и покойния вече Върджил Абло.
Какво се крие зад историята на култовата марка? Как името на занаятчията, който опакова багажа на богатите французи, става моден символ?
Богато илюстрованото луксозно издание ЛУИ ВЮИТОН – ИСТОРИЯТА НА ЕДИН КУЛТОВ МОДЕН БРАНД на Карън Хоумър надниква в миналото, когато се поставя началото на семейната фирма, и проследява как еволюират през годините идеите за пренасяне на багаж, въплътени в чанти и куфари с всякакви размери и предназначения.
Бляскавият успех на фамилия Вюитон започва през далечната 1854 година в работилничка за опаковане, минава през преосмисляне на пътническия сандък и акостира в съвремието ни с невероятна пъстрота и разнообразие, без да изневерява на първоначалния замисъл – удобство, шик, стил.
Какво е „Монограм“? Кои известни дизайнери на облекло и аксесоари обвързват творчеството си с мисията да съхранят и развият наследството на компанията? Защо всички звезди обичат „Луи Вюитон“?
Четете, разглеждайте, носете в чантата или куфара си тази книга албум за зашеметяващата история на световна марка № 1 за чанти и куфари!