Френският моден бранд хваща вълната, разбирайте цунамито, на подкастите. Името му (Saint Laurent Smoking) идва от емблематичния за марката смокинг, представен през 1966 г. Гост в първо предаване е Катрин Деньов, която разказва за кариерата и публичността си, но и какво я е накарало да се оттегли от професията.
Неслучайно тя е първият участник в подкаста на модната къща. Във филма „Дневна красавица“ (1967) тя носи знаменитите обувки с квадратна катарама по дизайн на Ив Сен Лоран и изработени от Roger Vivier. Впоследствие те наименоват чифта „Belle de Jour“ заради успеха, който им носи филмът. Тя е и доживотна приятелка на Лоран (п. 2008).

В 34-минутния разговор с френския журналист Паскал Кларк Деньов говори за ролите си и за това как избира филмите, в които да участва. Тя също споделя, че първоначално е била привлечена от архитектурата и изобразителното изкуство, а не към киното. Разказва, че това да бъде наричана „най-красивата жена на света“ е създало напрежение и очаквания. Също така актрисата говори и за токсичната си връзка с пресата, която неведнъж си позволява да пише лъжи. Деньов с тъга съобщава и за напълно лъжливо и несъстояло се интервю, публикувано от известна медия.
Saint Laurent не е първият подкаст на моден бранд. Balmain, Dior, Versace, Chanel и Gucci също разполагат със свои собствени онлайн канали, чрез които да достигат до аудиториите си. Причината е една: марките искат да създадат повече вълнение около себе си, различно от пускането на нова чанта на пазара. А и аудио форматът е по-лесен за правене от списание (каквото направи Даниел Лий в Bottega Veneta), изискващо много проучване и професионалисти.
В следващите епизоди на подкаста очакваме разговори с Шарлот Генсбур, Летиция Каста, режисьорът Гаспар Ное и актьорът Феликс Марито. Подкастът е двуезичен, като тук споделяме английската му версия.