Skims на Ким Кардашиян заблестя след колаборация със Swarovski

Ким Кардашиян
Снимкa: Skims x Swarovski

Основана само преди четири години, марката на Ким Кардашиян вече е оценявана на 4 млрд. долара според The New York Times. Междувременно става официален производител на бельо на отбора на САЩ за Олимпийските игри в Токио през 2021 г. и спечелва наградата за иновации през 2022 г. от Съвета на модните дизайнери на Америка. А миналия месец за пръв път представя и мъжка линия.

От края на септември насам Skims и неговата основателка доминират и в социалните мрежи. Първо, когато Ким Кардашиян се появи на модното ревю на Виктория Бекъм в Париж с 45 минути закъснение, после с новата си кампания с участието на Cardi B, а след това и с кадрите си на полуголи мъже спортисти като Неймар, рекламиращи бельо. Серията завършва със сутиена със зърна, който сам по себе си обезсмисля носенето на такъв.

Снимки: Skims x Swarovski

Тази седмица предстои нова колаборация на Skims, а именно със Swarovski – австрийската компания за кристали, известна с кичозните си животни и персонализациите за рок звезди. Нищо чудно идеята за сътрудничеството да идва от роклята на Мерилин Монро, с която тя бе облечена на Met Gala през 2022-а или просто от любовта на Кардашиян към кристалите. „Винаги съм обичала блестящите кристали. Карат ме да се чувствам по особен начин. Дори да отивам на вечеря с майка си и всички останали да са по пижами, аз идвам изцяло облечена в Swarovski. Това съм аз,“ казва Ким пред Ванеса Фрийдман от The New York Times.

Снимка: NDZ/Star Max/GC Images

Снимки: Skims x Swarovski

Когато облеклото за почивка става вечерно

„Най-добре пазената тайна за Skims – казва Йенс Греде, съосновател и главен изпълнителен директор на марката – е, че най-голямата ни категория дрехи е облекло за свободното време“. Каквото и да означава това в свят, в който категориите облекло стават все по-размити и клиновете са носят като панталони и удобството е от ключово значение.

Тази година Skims се появи в класацията на Lyst за най-горещите марки, заемайки 17-тото от общо 20 места. Това е единствената марка, която не е от ранга на висшата мода. В последния списък Skims е поместен между Louis Vuitton и Fendi, което е отражение както на начина, по който хората се обличат в наши дни, така и на факта, че Кардашиян проверява колко далеч може да стигне.

Spread the love
More from Ина Иванова
Ханан Безович: Отвратен от снобизма, суетата и елитарността
Ханан Безович не е типичният инфлуенсър с гигантски гардероб или нестандартна визия....
Read More
0 replies on “Skims на Ким Кардашиян заблестя след колаборация със Swarovski”