Tom Ford – късо и ултракъсо

Свикнали сме да познаваме дизайна на Tom Ford още с първата поява на негов модел на подиума. Но трябва да признаем, че тази година го е обзело безумието на корона кризата и манията по провокативната голота. Онази голота, която до сега Том Форд рядко залагаше в своя личен бранд.

Както сам определи дизайнерът, темата за колекцията му есен-зима е Badass или нещо като особено секси злодеи. Получило се е тотално бягство от клишето за удобството и всякакви експерименти около home office.

Представянето на колекцията на дизайнера бе част от седмицата на модата в Ню Йорк, която отново е виртуална заради пандемията. Това обаче не повлия на броя визии, които Форд е подготвил – близо 40 за почитателите на бранда си.

Spread the love
More from divamagazine.bg
Риана подготвя нов албум след 8-годишна пауза
Последният албум на певицата – ANTI, излезе през 2016 г. и феновете...
Read More
0 replies on “Tom Ford – късо и ултракъсо”