Victoria’s Secret Fashion Show се завърна след 6-годишна пауза

Dimitrios Kambouris/Getty Images for Victoria's Secret

Във вторник вечерта модното шоу на Victoria’s Secret долетя с ангелските си криле обратно в Ню Йорк за първото си събитие от 2018 г. насам. Моделите – сред които Джиджи Хадид, Тайра Банкс, Кандис Суейнпоъл, Барбара Палвин, Беати Принслу, Ашли Греъм, Адриана Лима и Алесандра Амброзио – представиха най-новата колекция на марката за бельо.

Това завръщане бележи ново начало за Victoria’s Secret, години след като компанията претърпя някои сериозни промени. През август представител на Victoria’s Secret заяви пред сп. People, че „модното шоу на Victoria’s Secret през 2024 г. ще предостави точно това, което нашите клиенти са поискали – блясък, подиум, мода, забавление, крила, развлечение – всичко това през един ярък, модерен поглед, отразяващ това, което сме ние днес!“

За пръв път в историята си марката заложи на изцяло женски изпълнители – Тайла, Лиза и Шер. А визиите от подиума бяха достъпни за закупуване в реално време – на сайта, в приложението, в избрани магазини и в онлайн магазина на марката в Amazon.

Джиджи Хадид, Кейт Мос, Тейлър Хил и Алесандра Амброзио
Фотография / Dimitrios Kambouris/Getty Images for Victoria’s Secret

Въпреки че брандът твърди, че се е променил и вече включва по-разнообразни модели откъм размери, не всички са доволни от крайния резултат. Шоуто показа само няколко транссексуални и plus-size модели, докато по-голямата част от участничките бяха с традиционните за марката изваяни тела. Мнозина критици и зрители, особено сред представителите на маргинализираните групи, отбелязаха, че събитието все още не отразява разнообразието, което съвременните модни брандове се стремят да постигнат, а по-скоро изглежда като опит за продажба на продукти, разчитайки повече на носталгията (ревютата на марката, продължили от 1995-а до 2018-а, бяха дългоочаквани ежегодни събития, които всички момичета (и жени) следяха с интерес – б.р.).

Тайра Банкс, Ирина Шейк и Ашли Греъм
Фотография / Dimitrios Kambouris/Getty Images for Victoria’s Secret

В крайна сметка, докато Victoria’s Secret се опитва да се преосмисли като бранд, все още има значителни стъпки, които трябва да направи. Въпросът е дали е наистина необходимо да се слива с модния пейзаж и очакванията, наложени към него, или да се придържа към това, което прави най-добре. А именно – да продава красива фантазия, в която жените да повярват.

Spread the love
More from Ина Иванова
Сватбата на Jacquemus
Малко повече от година, след като френският дизайнер Симон Порт Жакмюс обяви...
Read More
0 replies on “Victoria’s Secret Fashion Show се завърна след 6-годишна пауза”