Виртуално влияние

Почти по същия начин звучи и връзката между Bermuda и Blawko, чиито обрати последователите следят със затаен дъх. Какво значение има дали една драма е реална, или е плод на CGI (компютърно генерирани изображения) технология? Никакво. За заинтересуваните: в момента Bermuda и Blawko са разделени.

Време е да се запознаем и с Blawko (@blawko22), третото дете на Brud. Със 140 хиляди последователи Blawko е най-загадъчният от тримата – той носи маска или крие лицето си с ръка на всички снимки. Добре сложен и покрит с татуировки, Ronald F. Blawko, както е цялото му име, описва себе си като „млад робот секссимвол“. Има собствен YouTube канал, пуска DJ сетове по радиото и дава интервюта.

Извън този виртуален Gossip Girl сериал има и друг тип инфлуенсъри. Shudu (@shudu.gram)например – с 235 хиляди последователи. Абаносовата красавица, за която сме писали в D!VA и преди, се води първият дигитален супермодел в света.

Shudu изглежда толкова реалистично, че когато за първи път се появява в Instagram през 2017 г., заваляват спекулации дали е

реална или компютърно генерирана

личност. Успява да заблуди дори Fenty Beauty, компанията на Риана, които репостват нейни публикации в платформите си и ѝ докарват хиляди последователи.

Модна кралица в средата или края на 20-те си години, родената в Южна Африка Shudu извежда виртуалната раса на друго ниво. Работи с Cosmopolitan, Vogue, Balmain, Smart Car и други и прекарва времето си, като позира за фотосесии на екзотични места, облечена с впечатляващи тоалети. Тя е част от британската агенция за дигитални супермодели The Diigitals Agency.

Създател на Shudu е основателят на агенцията Камерън Джеймс. Към семейството се присъединяват още 7 виртуални персонажа, сред които Koffi, Brenn, Galaxia и Dagny.

За десерт ще прескочим до Азия. Както можете да предположите, няма как технологичен гигант като Япония да не разработи собствени виртуални инфлуенсъри. Първата и най-известна се нарича Imma (@imma.gram), има розова коса и 406 хиляди последователи.

Създадена през 2018 г. от компанията Modeling Cafe, Imma (на японски означава „сега“) живее в Токио и се интересува от филми, изкуство и японска култура. Късото каре в бонбоненорозов цвят и оригиналният моден стил ѝ осигуряват снимки и интервюта за един куп списания – както модни, така и с бизнес насоченост, участия в телевизионни и онлайн предавания. Сътрудничи си и с водещи брандове като Porsche, IKEA, Dior, Puma, Nike, Valentino, Amazon, Calvin Klein.

Imma е не само сладка, а и интересна като личност, надарена (извинете, програмирана) с огромно любопитство към света, живота и всичко останало. Обича да обикаля по музеите, интересува се от историята на модата, опитва се да открие себе си през призмата на световната култура, вълнуват я актуални теми като околна среда, раса и пол. Imma изпитва съмнения дори в собственото си съществуване, което, както и да го погледнем, си е съвсем човешко.

Spread the love
More from Дона Делова
Бюти находките на октомври
Sisley Зоната около очите е първата, която се предава в битката със...
Read More
0 replies on “Виртуално влияние”