Американският дизайнер Марк Джейкъбс избира своята близка приятелка и икона от сцената и екрана Уинона Райдър за лице на най-новата си рекламна кампания. Това не е първият път, в който виждаме актрисата в такова амплоа. Преди почти 20 години, през 2003-а, Юрген Тейлър я снима във фотосесия, представяща пролетно-лятната колекция Marc Jacobs. Този път обаче актрисата е пред обектива на Харли Уиър в Лос Анджелис. Стайлингът е дело на Емма Уаймън.

Styling: Emma Wyman, Photography: Harley Weir
В кадрите преобладава естетиката на 90-тарския гръндж, заради която Марк Джейкъбс губи позицията си на творчески директор на Perry Ellis през 1993-а. Основната цел на кампанията е представянето на новата чанта за през рамо J Marc – с изчистен, правоъгълен дизайн, идеално пасващ на идеята за капсулен гардероб.

Styling: Emma Wyman, Photography: Harley Weir
За да напомня максимално на последното десетилетие на миналия век, екипът се е постарал гримът, прическата и маникюрът също да са в тази стилистика. На един от кадрите Райдър позира с макси пола от черен тюл, високи боти на платформа (които носят звучното име Kiki), черно поло и оранжева J Marc чанта за контраст.

Styling: Emma Wyman, Photography: Harley Weir
Уинона е муза на Джейкъбс от години. Той загатна за колаборацията в Инстаграм преди дни, когато публикува карусел със снимки на актрисата от предишни рекламни кампании. Като имаме предвид силната носталгия към 90-те през последните години, изборът на Райдър за лице на новата кампания е право в десетката.