Рок Хуанг е от новата вълна корейски дизайнери, чиито концептуални и същевременно удобни за носене дрехи завладяват света на модата. Прочут е с експериментите си с ключовите компоненти на класическия професионален гардероб. От H&M отбелязват, че отдавна търсят марка, която да накара и млади, и стари да инвестират в дреха, непреходна на времето.
Снимки: H&M
„Известни сме с тренчкотите си“, казва Хуанг. „Затова няма как да не присъстват в колаборацията ни с H&M”. В колекцията му за шведския гигант има модели за мъже и жени – двупластови шлифери, иновативни рокли, топове-корсети, модифицирана блуза с флорален принт и плисирана пола със съответстващи ръкавици и чорапогащници, бельо и тениски с лого, графични двуцветни метални бижута и закачливи аксесоари, вдъхновени от офис стила, като чанта за документи и клъч с много отделения. В унисон със завръщането на 50-те години в модните тенденции виждаме и сако, чиято талия е подчертана с двоен колан, и плисирана рокля в А-силует с капси.
Снимки: H&M
Роден в Южна Корея, Хуанг израства в Остин, Тексас, преди да се премести в Нотингам като тийнейджър. Завършил Central Saint Martins под влиятелния поглед на покойния професор Луиз Уилсън, дизайнерът продължава да работи за Céline по времето на Фийби Фило, Chloé и след това в Louis Vuitton, преди да създаде собствена марка през 2016 г. Две години по-късно получава специалната награда на LVMH.
Снимка: H&M
ROKH х H&M ще бъде налична ексклузивно онлайн на hm.com на 18 април 2024 г.