Американската модна къща организира първото си пост-пандемично събитие в България, следвайки завръщането на бранда на модния подиум в NYFW през септември.
На 10-ти ноември 2022 година, в Paradise Center в София, Tommy Hilfiger представи колекцията си за сезон есен 2022. Събитието премина под творческата шапка на „Tommy Factory”, с което направи реверанс към глобалната бранд кампания на Tommy Hilfiger и ревюто на бранда на NYFW, което бе първото за марката от пандемията насам. Новите модели от колекцията бяха представени в ексклузивно креативно пространство, пресъздаващо емблематичната фабрика на Анди Уорхол, в която творчеството и себеизразяването са обединени в едно.
East Coast Prep – завръщане към корените на Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger ни пренася обратно към своите източнокрайбрежни корени с колекцията си за сезон есен 2022. Лансирането на новото TH монограмно лого, създадено от Фъргъс Пърсел, е акцентът за този сезон. Класическите модели на preppy стила са пресъздадени в елегантни ежедневни и емблематични визии за всички полове и възрасти.
При моделите от дамската колекция, акцентът е върху колежанската естетика, типична за университетите от Бръшляновата лига, пречупена през призмата на смелите цветове, традиционните десени и емблематичните за Tommy Hilfiger кройки. При моделите от мъжката колекция, Tommy Hilfiger прави реверанс към легендарните prep визии от миналото си. Ризи, блейзъри, якета тип varsity и плетени жилетки са сред ключовите модели за сезона.
Новото TH Monogram монограмно лого, черпи вдъхновение от университетските монограми, за да допринесе за още по-елегантен стайлинг. Стиловете, вдъхновени от архивните колекции, са преродени чрез модерни интерпретации, игриви пропорции, щампи на монограми, бродерии и colour blocking.