Изцяло нова категория продукти, алтернатива на цигарите – никотинови паучове, представи утвърденият световен бранд на БАТ на пищно парти в престижния The Residence Exclusive Club в един от първите дни на лятото. В изключително приятната градина гостите бяха посрещнати с чаша пенливо вино и богато нагостени с изискани мезета и коктейли под звуците на вълнуваща музика, пускана от диджей. Представители на бизнеса, най-вече на шоубизнеса, както и на медиите, бяха запознати с иновативното мулти-категорийно портфолио от продукти на БАТ България, присъстващи на пазара и с продукти за нагряване с и без тютюн, които се използват с иновативното ѝ устройство glo™, както и електронни цигари и вейп изделия.
Акцент на събитието, „подсладено“ с гласовете на Мария Илиева, Орлин Горанов и Кристина Димитрова, бе и най-новият модел на устройството за нагряване glo™ HYPER Pro – най-модерната версия от последно поколение с подобрено потребителско изживяване. glo™ HYPER Pro е с дигитален дисплей Smart LED (EasyView™)*, който дава информация на потребителя за избрания режим на нагряване, времето до началото на сесията и нивото на заряд на батерията.
„Горди сме, че част от нашето портфолио в страната са много от иновативните продукти в няколко отделни категории. С това утвърждаваме развитието си като иновативна компания и така реално ставаме първи в България с мулти-категорийно портфолио от нови продукти в индустрията“, заяви по време на събитието г-жа Мила Маречкова, изпълнителен директор на БАТ България.
От компанията допълват, че всички иновативни продукти, предлагани от БАТ, са плод на задълбочени научни разработки. Преминали през клинични проучвания, които показват благоприятно повлияване на рисковите биомаркери при пълното преминаване на пълнолетните пушачи от традиционни горими продукти към иновативни бездимни изделия без процес на горене.