Oscar de la Renta има Alibi

Макар да има близо 60 парфюма в ароматното портфолио на Oscar de la Renta (първият – от 1977 г.), най-новият парфюм Alibi бележи нова посока за модната къща. Alibi е първият аромат, създаден от творческите директори Фернандо Гарсия и Лора Ким.

„Нашата визия за аромата Alibi беше да изрази еволюцията на жената Oscar de la Renta и двойствеността на нейната модерна женственост – шик и чувствена, но едноврeменно с това и силна – казва Ким. – Светът се развива и ние се развиваме заедно с него.“

Ароматните нотки включват мандарина, джинджифилов цвят, ванилова орхидея, мускус, пралина и кехлибар, а стъклената бутилка е вдъхновена от едноименната чанта.

Рекламно лице е супермоделът Ирина Шейк, а кампанията е заснета в грандхотел Soho. „Ирина успя да улови духа на онова, което започнахме да преоткриваме в Oscar de la Renta – казва Гарсия. – Нейната увереност, остроумие и чувственост винаги са ни вдъхновявали и знаем, че тя е идеалното въплъщение на новия ни аромат.“

Гарсия разказва, че са се запознали с Шейк преди пролетното ревю на бранда през 2020 г. „Нямах представа колко ще си паснем. И аз, и Лора си приличаме с Ирина по това как внасяме лекота във всичко в живота си. Имахме голям късмет да срещнем някого, който се чувства по същия начин като нас и същевременно въплъщава новата визия на бранда, за да бъде рекламно лице на парфюма.“

Spread the love
Публикувано от
Още от divamagazine.bg

Излиза автобиография на Лени Кравиц – „Да бъде любов“ (откъс)

След Джей Зи, Фреди Меркюри, Роб Халфорд и Пол Стенли, Лени Кравиц...
ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ