В елегантната атмосфера на ART HALL Оборище 5 – пространство с френски дух, артистична изисканост и неподправен аристократизъм – BIODERMA отпразнува 30-годишнината на първата мицеларна вода в света: Sensibio H2O. Тържеството се превърна в емоционално пътуване през времето, науката и връзката между кожата и грижата, което обедини водещи дерматолози, фармацевти, експерти по красота и медии.

Събитието потопи гостите в историята на иновацията, родена от един прост, но гениален въпрос, зададен в малка френска лаборатория преди три десетилетия:
Ами ако почистването може да бъде нежно като вода – и същевременно наистина ефективно?
В този момент започва истинска революция в грижата за кожата – революция, която създаде нова категория и промени из основи ежедневната бюти рутина в почистването на лицето, a заедно с това и живота на жените. Sensibio H2O – първата мицеларна вода в света – успя да обедини несъвместимото: нежност и ефективност. Без търкане, без изплакване, без раздразнение. Съюзник на дерматолозите, любимец на гримьорите, и верен приятел на чувствителната кожа.

Но най-забележителното в историята на Sensibio H2O не е само нейният успех, а фактът, че никой не успява да го повтори. Въпреки множеството опити за създаване на подобен продукт, нито една друга формула не достига прецизността, чистотата и биологичната интелигентност на оригинала. Защото можеш да копираш изобретение – но не можеш да повториш революция.

Днес, на всеки 1,11 секунди1, някъде по света се продава бутилка Sensibio H2O. Любимата мицеларна вода е номер 1 по продажби и в аптеките в България2. Формулата ѝ – фармацевтично чиста вода, биомиметични съставки и pH, напълно съобразено с това на кожата – остава ненадмината и устойчива на времето. Нейната мисия е същата, каквато бе и през 1995 г.: да уважава кожата. Да я разбира. Да я обича. Да ѝ дава това, от което наистина се нуждае.

Почистването на кожата днес далеч не е само отстраняване на грима. Уникалната биомиметична формула на Sensibio H2O почиства в дълбочина – елиминира 99% от грима3, 98% от фините частици4 и 78% от тежките метали5, без да нарушава естествения баланс на кожата и ѝ позволява да се противопостави на външните фактори, като я защитава и предпазва.

Освен почистване, Sensibio H2O осигурява истински ползи за грижата за кожата, които се засилват, ако не се отмива. Тя мигновено и дълготрайно намалява усещането за дискомфорт със 79%6, благодарение на DAF™ технологията, която увеличава прага на толерантност на чувствителната кожа. 81% от доброволците дори споделят, че кожата им се чувства по-успокоена, когато не изплакват Sensibio H2O7. Освен това продуктът позволява на кожата да разкрие естествения си блясък и предоставя реални хидратиращи ползи, които са до 6 пъти8 по-големи, ако продуктът се използва без отмиване.
Sensibio H2O олицетворява екобиологичния подход, който e в сърцето на всеки продукт на NAOS. Екобиологията в същността си прави именно това – защитава екосистемата на кожата като подсилва естествените ѝ механизми и вместо да хипер-третира проблемите ѝ, я учи как сама да функционира правилно. С уважение към всяка специфика на кожата, към всяка нейна нужда.

В чест на 30-ата годишнина на Sensibio H2O, BIODERMA си партнира с иконата в модната и козметичната индустрия Виктория Бекъм, лансирайки на пазара лимитирана опаковка с нейн авторски дизайн. Като дългогодишен потребител на този продукт пионер, Виктория Бекъм внася своя уникален стил и почерк в партньорството, съчетавайки по неповторим начин, дерматологията и модата. Това сътрудничество утвърждава позицията на Sensibio H2O като лидер в грижата за кожата, подсилвайки авторитета на двете икони и подчертавайки красотата на здравата кожа.

Гостите на събитието имаха възможността да се потопят в една специална сценография – отделен кът, вдъхновен от гримьорната на Виктория Бекъм, пресъздаващ автентичното backstage изживяване зад кулисите на модните ѝ ревюта. В тази инсталация всеки можеше да се докосне до атмосферата, в която се ражда красотата на подиума – с фокус върху подготовката на кожата преди грима, и ключовата роля на Sensibio H2O в този процес.
Гримьорите отново напомниха: половината от успеха на грима зависи от състоянието на кожата, а ежедневната грижа започва с ефективно и щадящо почистване. Не е изненада, че Sensibio H2O е избор номер едно за професионалистите зад кулисите – благодарение на своята толерантност, прецизност и ненадминато действие. Продукт, толкова деликатен, че може да бъде използван отново и отново, без да дразни дори най-чувствителната кожа – истински съюзник на грима, модата и увереността.

Кулминацията на вечерта беше специалното литературно участие на Пощенска кутия за приказки – сцена, на която думите се превръщат в изповед, а изкуството – в лековита сила. Вдъхновени от идеята за нежно почистване – не само на лицето, но и на душата – Гери Турийска, актрисата Мина Каукова, писателката Цветелина Цекова и актрисата, певица и писателка Ваня Щерева потопиха гостите в поредица от силни, автентични истории. Истории на жени, които разкриват себе си с уязвимост и достойнство – така, както Sensibio H2O разкрива естествената красота на кожата – с нежност и уважение.
Защото кожата е изумителна и гениална. Тя знае как да се защити. Кожата е огледалото на живота. Тя разкрива истинската ни същност.
- Данни за продажбите за финансовата 2023 година: на всеки 1,11 секунди се продава по една бутилка.
- IQVIA – аптечен пазар, продажби в обем и стойност от 2019 г. – 2024 г.
- Инструментално проучване на ефикасността при премахване на грим (фон дьо тен, проведено сред 10 субекта).
- Инструментално проучване на способността за премахване на фини до свръхфини частици (PM10/2.5/1), проведено сред 11 субекта.
- Инструментално проучване на способността за премахване на тежки метали, проведено сред 20 субекти.
- Клинично проучване, самооценка на усещане за дискомфорт, 32 субекти за 21 дни.
- Клинично проучване, самооценка чрез въпросник (% удовлетвореност) на 21 субекти, проведено непосредствено след употреба.
- Инструментално измерване на хидратацията чрез корнеометрия, 21 субекти за 28 дни.