Колекцията аромати Happy Chopard на Chopard е сензорна ода за радостта от живота, вдъхновена от безкрайната красота на природата
Ако сте сред почитателите на седмото изкуство, няма начин да не сте забелязали едрите бижута на Chopard, които звездите разхождат по червения килим (от 1998 г. марката е официален партньор на фестивала в Кан). Всеки аромат от колекцията Happy Chopard обаче предизвиква асоциация не със скъпоценности, въпреки че и така може да се каже, а с четирилистна детелина. Благодарение на която ще имате „най-щастливата година и най-желаните неща”.
Баланс между етика и естетика
За happy hour в парфюмрията, разбирайте празника на природата, трябва да благодарим на две жени. Едната е Каролин Шойфле, съпрезидент и арт директор на Chopard. Положителният й подход към живота и най-вече философията й: „Бъди добър, чувствай се добре”, намират израз във визионерско пътешествие към естествени и отговорни аромати. Другата жена е „носът” Дора Багриш. Като представител на цяло едно бохемско поколение, чувствително към новите устойчиви тенденции, тя инстиктивно е привлечена от суперсилите на природните съставки. Девствени и първокласни, те са набавени по целия свят чрез програмата Naturals Together, международна платформа на Firmenich. Наподояващи смело веган гурме, експериментите с мирис и вкус на Дора отприщват усещане за благополучие, спонтанност и хедонизъм, които ви карат да се усмихвате. Това е истинският лукс – не показен, а етичен и отговорен.
Щастлива трилогия в стил седмо небе
Трите цветни „бижута” (тежки и обемни, флаконите са във формата на обработен диамант) са завладяващо мултисензорно преживяване, нещо като призма, през която се разкриват невиждани перспективи и безкрайни емоционални възможности. Започвайки от празен лист, Дора интерпретира радостта свободно. Едва ли има по-благоухаещ начин да откриете света в нова светлина. Благодарение на освежаващия изблик на лимон и листа Lemon Dulci припомня подмладяващите сили на природата. Богатият чар на розови листенца и касис в Felicia Roses пък събужда щедростта й. Посветен на горчивия портокал и комбиниран с мед, Bigaradia предава нататък мисията на марката за разпространение на щастието. Ще се продават ли добре новите Happy Chopard? Със сиурност. Макар и скъпи, те са много по-евтини от най-демократичните базови бижута на марката. Трилогията определено ще се хареса на тези, които не само обичат да носят един-единствен аромат, но и да връзват кашмирения шал с един и същ възел. За такава парфюмерия гуруто Жан-Клод Елена казва: „За всеки ден, ако всеки е специален!“