Дяволът носи Lorna и Xenia

Новите модни инфлуенсъри миксират луксозни и достъпни брандове със собствени произведения

Текст Галина Друмева

След като модните блогове бяха постепенно победени от заредени със съдържание инфлуенсърски акаунти във визуалната и социална платформа Инстаграм, поредното разместване на дигиталните модни пластове е в ход. Новите инфлуенсъри впрягат влиянието си, за да пропагандират не само името си като абстрактен маркетингов бранд за платени колаборации, но и за да продават собствени физически продукти. Това изглежда лесно за Лорна Лукс и Ксения Адонтс, които след години работа в сферата на модното влияние разполагат с милионна аудитория. Пред нея те ежедневно представят гардероби, изпълнени със знакови дизайнерски модели, достъпни high-street облекла и уникални модели, носещи собственото им име. Изключително различни като стил и модни ценности, Лорна и Ксения споделят нещо общо – и за двете ключът към успеха се оказва философията на откровеност, автентичност и страст.

Joie de vivre с Лорна Лукс

Буфан ръкави, „големи колкото мечтите“ – това по собствените й думи е един от знаковите акценти във визията на британката Лорна Андрюс (или Лукс, както е артистичният й псевдоним). След повече от 6 години, посветени на Инстаграм и на едноименен блог, тя е един от най-търсените и успешни инфлуенсъри на Острова – към момента се радва на лоялна аудитория от милион и триста хиляди почитатели. В края на 2018-а тя неочаквано заявява пред британския сайт Bustle, че за предстоящата година възнамерява да ограничи платените публикации в Инстаграм профила си и да се съсредоточи върху собствено съдържание, концентрирано около ново начинание – планирана за 2019 година линия собствени облекла, създадени за британския high-street гигант In The Style. Това се оказва пореден успех за Лорна и дори нещо повече – абсолютен рекорд за най-добре продавана колекция на ITS. Първата е почти изцяло разграбена само час след онлайн старта си и е свързана с рекорден брой посещения на онлайн магазина на ITS. Тайната се крие в аурата на Лорна, която успява да вдъхне креативност и усещане за дизайнерски лукс в иначе далеч нелуксозната продуктова серия на производителя на „бърза“ мода In The Style. Колекцията Lorna Luxe носи специфичния стил на създателката си и не оставя съмнение в креативното й участие в колаборацията. Стартирала Инстаграм профила си през 2014-а като начин за възстановяване от опасна анорексия (публикувайки ежедневно селфи фотографии в опит да следи теглото си), всяко начинание на Лорна през годините пропагандира силно послание – увереност и любов към себе си и към сладостите на живота, независимо от размера на дрехите. Философията joie de vivre се отразява и в собствената й линия облекла, създадени в британски размери от 4 до 28, с класическите за личния стил на Лорна свободни, комфотни кройки, прикриващи всяко несъвършенство, с женствени детайли, превръщащи се в акцент на семпла визия. Андрюс пропагандира удобство в обличането, като уверено признава собствените си слаби страни, умело и с намигване прикривайки ги зад подходящи облекла. Така колекциите й се състоят предимно от балон топове, феерични обемни рокли, одухотворени с любимите буфан ръкави, свободни унисекс мъжки ризи, носени като рокли, и оувърсайз плетива за комбинация с дънки с висока талия. През 2021-ва тя прозорливо води партньорите си от In The Style към света на унисекс модата и облича половинката си Mr. Luxe в авторските си оувърсайз суитшърти. Всичко това – представено с неподправеност в Инстаграм под формата на стилни street style фотографии и креативни кратки видеа с идеи за ежедневни визии. Именно там Лорна комбинира собствената си линия със знакови луксозни модели с женствен заряд като сексапилните rockstud сандали на Valentino от сезон пролет-лято 2021, чанти Chanel и Dior, мечешкото палто Max Mara, но също и популярните дънки с висока талия на H&M и минималистичните бели блейзъри на Zara.

Екоминимализъм с Ксения Адонтс

На противоположната страна на модния спектър се намира 27-годишната Ксения Адонтс, която проповядва религията на минималистичната устойчива мода. Също като Лорна и тя печели сърцата на клиенти и Инстаграм последователи (милион и шестстотин хиляди към момента) с уникалния си характер, последователен разпознаваем стил и факта, че винаги остава вярна на себе си. „Мечтите не сработват, ако не работиш и ти (и не се обличаш готино)“, поства Ксения под парижка street style снимка, на която позира с high-street свободни дънки, кецове Converse, чанта Hermes и обемна унисекс риза с яка и маншети в контрастен цвят, която сама е създала и която предстои да излезе на пазара през лято 2021. Вярата в мечтите е причината през ноември 2019-а младата германка Адонтс да стартира собствен моден бранд – Attire The Studio. Съвременен модерен минимализъм с намигване и абслютна екологична устойчивост на продукта са опорните точки както в личния стил, така и в бизнеса на Ксения. На пазара тя предлага малко на брой продукти, изработени изцяло от естествени материали и опаковани екологично. Участничката в списъка на Forbes за най-успелите млади предприемачи „30 под 30“ за 2021-ва разкрива в сайта на бранда си в неповторимия си емоционален, по детски откровен стил историята на създаването му. Ксения пропагандира възможно най-етичните практики на производство, като гарантира лично произхода на всяка дреха, материя и дори влакно. Тя работи само с малки семейни шивашки фабрики в Португалия и Италия, подбира на същия принцип фермите за добив на вълна, като лично се запознава със свободните и щастливи овце, заемащи начална позиция във веригата на Attire The Studio. Към момента онлайн магазинът на бранда предлага 48 продукта в едва две колекции от 2019-а до днес – вълнени блейзъри и панталони, плетени скъсени жилетки и пуловери с поло яка, асиметрични копринени топове със завързване и гол гръб, блузи с прорези. Всички тях последователите на Ксения виждат в Инстаграм профила й – носени по улиците на Париж в перфектни визии, допълнени от специфични дизайнерски класики като войнишките боти на Prada, популярните плетива със сърцевидно деколте Khaite, вечните чанти Gucci Jackie, Prada Cleo, Bottega Veneta и Hermes. Keep it simple, възкликва Ксения пред Vogue във връзка с гардероба си, изпълнен с класически цветове и базови модели с уникални детайли.

Spread the love
More from divamagazine.bg
Джей Ло и Dior – една любовна история
Новите социални правила задължават носенето на маска на обществени места и макар...
Read More
0 replies on “Дяволът носи Lorna и Xenia”