Моника Люински е новото лице на Reformation

ZOEY GROSSMAN/COURTESY OF REFORMATION

В понеделник американската марка Reformation представи новата си кампания, чието лице е най-известната стажантка в света – активистката Моника Люински

Кампанията „You’ve Got the Power“, заснета от Зоуи Гросман, показва Люински в работна обстановка в серия от кадри с офис облекло – костюм, вталена рокля, пола тип молив, кожен тренч и др. Макар дрехите да имат 50-арски и 80-арски привкус, фотосесията е издържана в стилистиката на 2000-те години не само заради обработката на кадрите, но и заради избора на самата Моника за модел. Тя стана известна заради секс аферата си с президента на САЩ Бил Клинтън, който едва не бе свален от поста си през 1998 г.

ZOEY GROSSMAN/COURTESY OF REFORMATION

Лорън Коан, главен творчески директор на Reformation, казва, че мотивът зад избора на Люински за лице на марката е способността ѝ да шокира хората. Тя е фен на Моника от почти десетилетие, след като гледа речтa на Люински за TED, посветена на публичното опозоряване, събрала над 21 милиона гледания.

ZOEY GROSSMAN/COURTESY OF REFORMATION

Успоредно с новия си проект, Reformation партнира и с Vote.org, за да насърчи американските граждани да упражнят своя вот на изборите за президент през ноември. Всички приходи от продажбите на суитшърта с надпис „You’ve Got the Power“ ще бъдат дарени на Vote.org.

Суитшърт с надпис „You’ve Got the Power“, 200 лв. от Reformation

Spread the love
More from Ина Иванова
Какво облякоха звездите на Видео наградите на MTV?
За разлика от този на Оскарите дрескодът на Видео-музикалните награди на MTV...
Read More
0 replies on “Моника Люински е новото лице на Reformation”