В понеделник американската марка Reformation представи новата си кампания, чието лице е най-известната стажантка в света – активистката Моника Люински
Кампанията „You’ve Got the Power“, заснета от Зоуи Гросман, показва Люински в работна обстановка в серия от кадри с офис облекло – костюм, вталена рокля, пола тип молив, кожен тренч и др. Макар дрехите да имат 50-арски и 80-арски привкус, фотосесията е издържана в стилистиката на 2000-те години не само заради обработката на кадрите, но и заради избора на самата Моника за модел. Тя стана известна заради секс аферата си с президента на САЩ Бил Клинтън, който едва не бе свален от поста си през 1998 г.
ZOEY GROSSMAN/COURTESY OF REFORMATION
Лорън Коан, главен творчески директор на Reformation, казва, че мотивът зад избора на Люински за лице на марката е способността ѝ да шокира хората. Тя е фен на Моника от почти десетилетие, след като гледа речтa на Люински за TED, посветена на публичното опозоряване, събрала над 21 милиона гледания.
ZOEY GROSSMAN/COURTESY OF REFORMATION
Успоредно с новия си проект, Reformation партнира и с Vote.org, за да насърчи американските граждани да упражнят своя вот на изборите за президент през ноември. Всички приходи от продажбите на суитшърта с надпис „You’ve Got the Power“ ще бъдат дарени на Vote.org.
Суитшърт с надпис „You’ve Got the Power“, 200 лв. от Reformation