Номинираният за „Оскар“ актьор се завръща без риза за най-новата кампания на парфюма „Hero“ на Burberry.
Мина година, откакто Драйвър участва в рекламната кампания за първия аромат на творческия директор Рикардо Тиши. Тя се радва на особена популярност миналото лято. Фотограф на кампанията е Марио Соренти, а рекламното видео е дело на Джонатан Глейзър. В клипа Драйвър е без риза на плажа в компанията на величествен кон и размишлява за съществуването си. Творческият директор на Burberry Рикардо Тиши заяви, че е искал ароматът да „олицетворява съвременната мъжественост, да играе със същността на първичните човешки и животински инстинкти“.
Снимка: Burberry
Тази година Драйвър отново си партнира с творческото дуо Соренти и Глейзър за втората кампания на Burberry. Тя не се различава особено от миналогодишната – тук отново се показва без риза на плажа и язди кон. Прессъобщението гласи, че Драйвър се озовава „сред вдъхващата красота на природата, показвайки какво е мъжествеността днес, как силата може да бъде фина, а емоциите – силни“. Докато плува в сините води, като фон звучи гласът на FKA Twigs и стиха „I quench that thirst“ (Утолявам тази жажда) от песента „Two Weeks“. Впрочем Twigs също е посланик на британската марка.
Снимка: Burberry
Подобно на аромата на тоалетната вода, Burberry Hero Eau de Parfum е свеж аромат, създаден с нотки на кедър, борови иглички и бензоин. Вдъхновението зад топлия дървесен аромат идва от спомените на парфюмериста Орелиен Гишар за гората Ландес в Югозападна Франция: „Уханието на борови иглички, топъл пясък и морски пръски бе ароматът, който исках да пресъздам“, казва Гишар. „За мен чувствените смоли в парфюма символизират силата на това да се свържеш с инстинкта си“. И кой по-подходящ да представлява тази идея от самия Адам Драйвър?