Ако го няма в Instagram, значи не е било. Социалните мрежи са най-мощната рекламна платформа за модните марки и отсъствието в тях е равно на бизнес самоубиво. Но нима всичко това няма и друга страна?
От почти седмица италианския бранд Bottega Veneta напусна изненадващо всички социални мрежи и закри акаунтите си. Така отряза един от пътищата си за комуникация с верните си клиенти. Но всичко това само засили интереса им към марката.
След като през 2020 брандът превзе сънищата на модните блогъри със своите pouch bags и се превърна в една от марките с най-много тагове по снимките, сега приложи нова стратегия – селективност на своите клиенти. Това вече беше изпробвано с ексклузивно представяне само пред отбрана публика на част от новата колекция.
Но от Bottega Veneta не спират до тук.Решението да закрият акаунтите си неминуемо ще доведе до промяна. Оставаме на линия, за да разберем каква.