Не знам защо, но винаги свързвам Dolce&Gabbana с образа на знойна жена като София Лорен и Моника Белучи. Според мен чувственото им излъчване, изпълващо въздуха с тестостерон, е синоним на марката. След като през 2002 г. творческият дует бутилира еликсира на съблазън в дебютния си аромат The One, плеядата италиански диви допълни английската роза Емилия Кларк. Виждайки актрисата в рекламния клип към The Only One 2, забравяте всяка прилика с Денерис Таргариен от сериала „Игра на тронове”. Младата жена по-скоро прилича на италианка. Непосредствена и многопластова, тя ту се държи съблазнително, ту закачливо.
Майко на Драконите,
кълна се повече никога да не те наричам така! Ти си жената, на която всички се възхищават. Дизайнерите Доменико Долче и Стефано Габана, режисьорът на клипа Метео Гароне и статистите в автентичната тратория в стария квартал Трастевере в Рим. Именно там персонажът на блондинката с лазурен поглед и ослепителна усмивка демонстрира певческите си възможности и пръска опустошителен чар, правейки задушевната атмосфера още по-интимна. И доказвайки за пореден път, че женствеността е състояние на душата, а ароматът – онова неуловимо нещо, което ни привлича на подсъзнателно ниво.
Кафе с… виолетка
Заинтригувах ли ви вече? Следващата глава от сагата „Единствената” The Only One 2 надгражда флоралното наследство на оригинала. Преосмислянето на емблематичната композиция от кафе и виолетка провокира пудреността на червена роза – символ на любовта и съблазняването. Акордът от зърна тонка и пачули в шлейфа не задушава с монотонността си. Сладостта му разреждат връхните нотки на къпина, круша и фрезия. Срамежлива първа целувка и страстен секс. Как двете неща се съчетават в един флакон? Не знам, сигурно е магия. Топла и чувствена, аурата им усилва желанието да усещате аромата върху кожата си отново и отново.