Втора кожа от дантела

Бельото трябва да подчертава формите, а не да ги изопачава, казва дизайнерът Елена Урумова, която избира своето според настроението и емоциите си

Същността на една жена се отразява в бельото, което носи – в това вярва дизайнерът Елена Урумова, създател на луксозната марка за ръчно изработено бельо Lena-Lena. Млада, предприемчива и много талантлива, тя сбъдва мечтата си да се занимава с мода, въпреки че образованието й е в съвсем различна сфера – икономиката.

Елена стартира своя бранд през 2014 година и без да инвестира в скъпи рекламни кампании, успява да влезе под дрехите на стотици ценителки на фините материи. Работи с клиентите си изцяло онлайн и това й позволява да достига до жени както от България, така и зад граница само с един клик. Стратегия, решаваща по време на първите стресови ситуации в обявяването на пандемията. Макар да не използва много активно социалните мрежи по време на локдауна, Lena-Lena запазва досегашните си клиенти и привлича нови по свои собствени канали, най-вече споделяне между доволни жени. Именно така брандът й попадна в полезрението на списанието. Той бе споделен в женска шопинг група, а десетки жени разкриха, че са влюбени в моделите й, съчетаващи удобство, практичност и задължителната за едно бельо закачлива   еротичност.

https://www.instagram.com/p/BxPYe1ajf_k/?utm_source=ig_web_copy_link

Профилът на клиентите на Lena-Lena не е конкретен, но всички са обединени в едно – ценят ръчната изработка и вниманието към детайла, грижат се и подбират най-доброто за себе си, имат позитивна нагласа за живота, описва ги създателката на марката. Изделията й купуват и не малко мъже за подарък на своите половинки, което пък е признание, че освен практични те доказано вълнуват мислите на силния пол.

Специфичното при моделите на Елена е, че са с мека структура и това носи различно усещане на притежателките им. Тя самата е своя първи клиент за всеки модел, като го изпитва, преди да бъде пуснат на пазара. Подход, който издава личното й отношение към този деликатен бизнес. „По времето, когато създадох своята марка бельо, тя беше алтернатива на класическото бельо. Пазарът беше изпълнен с изделия, които вместо да подчертават красивите женски форми, ги променяха, прикриваха и изопачаваха. Сега вече има много повече вариации на моя тип бельо, което много ме радва.“

В морето от възможности Елена пресъздава своите фантазии с много емоция. Тя и досега е водеща за вдъхновението й. Спомня си с усмивка за първия път,  когато изработва бельо, макар то да не е с функционални възможности. Случва се още в училище, когато е на 10 години.

“Първото „цялостно“ изделие изработих в часа по шиене. Чувствам се като динозавър, когато го споделям, защото дори не знам дали все още има часове по шиене в неспециализираните училища. Преди часа заших две парчета плат едно за друго като бикини. Поводът беше някаква шега на съучениците ми, която вече не помня, но помня самите бикини. Платът беше съвсем неподходящ, нито пък шевът беше добър, но още са пред очите ми. В последвалите “осъзнати” години зад шевната машина съм правила много рокли за себе си, но щом стана дума за работа, потърсих по-нестандартен вариант да изразя себе си”, разказва младата дизайнерка.

https://www.instagram.com/p/BvJ5PHoDrwz/?utm_source=ig_web_copy_link
Spread the love
More from Надя Костова
Холивудските диети, които наистина работят
Година и половина след раждане, повече от година под изолация и без...
Read More
0 replies on “Втора кожа от дантела”