Едно от свойствата на гениалния ум е, че работи еднакво добре в активна социална среда и в пълна изолация. Доказва го на практика творческият директор на Valentino Пиерпаоло Пичоли. Затворен в своето ателие в Рим в продължение на най-тежките месеци от пандемията и господството й в Италия, той се заравя надълбоко в своя свръхактивен мозък, за да сътвори колекция, която всяка жена би искала да придобие. Колекция, изработена ръчно, но с послание за вечна класика.
„Моята идея е да отбележим мига“, заявява Пичоли преди ревюто на модната къща. Самото то носи името Temporal – в чест на момента, на времето тук и сега. Пичоли посочва, че идеята на колекцията му е да е casual couture – създадена не като шоу, абстрактна идея, заради самите дрехи. Няма екстравагантност, вечерни тоалети и екстремен обем. Всичко е практично по един вълнуващ начин.
Пиерпаоло издава, че сред идеите за пролетния гардероб на марката е флуидността на гардероба и джендър неутралитета. Палта и сака, които да са подходящи и за мъжете, и за жените. Дрехи за двата пола без особена разлика.
Акцент е и употребата на голямо количество златно – в аксесоарите, за платовете, а когато това не достига – и под формата на маска на лицето.
Цветният акцент на колекцията категорично е жълтото, което присъства в над половината модели. Ярко и енергизиращо – от това имаме нужда след цялата 2020, а и рестрикциите през първите месеци на 2021.
А ето и самото шоу тук.