Кои брандове ни вдъхновяват да отделяме време за себе си?

Пълноценната грижа за себе си не е просто лукс, а необходимост. Впускаме се в любимите ни примери, които ни припомнят, че можем да направим всеки момент специален

Във вихрушка от събития, ангажименти и отговорности, грижата за себе си често остава на заден план. И миг преди да сме отнесени от вихъра осъзнаваме, че трябва да си отделим време за личните моменти на наслада и блаженство, които съхраняват спокойствието ни и вдъхновяват творческите ни сили. Все повече брандове поставят акцент върху тази нужда и насърчават мигове, в които няма спешни обаждания или имейли, а времето около нас спира, за да започне времето… за нас. Ето някои от любимите ни примери за компании, които ни окуражават да се впуснем в спиралата на личното удовлетворение – без вина и колебания.

Домът е най-съкровеното място за свободни размисли и пълноценна почивка. Неслучайно личното блаженство значително се увеличава, когато вкъщи е подредено, уютно и красиво. И докато естетическата наслада е само един от поводите за обновяване на декора, то себеизразяването дава допълнителен стимул за откриване на точните елементи, които да накарат домът да заблести. Един от брандовете, които определено знаят как да поканят луксозното усещане вкъщи, е Dior. Колекцията с продукти за дома е същинско произведение на изкуството – изящни комплекти от прибори и съдове, свещи, възглавнички и вази – всичко е изпипано до последния детайл. И освен че носят безспорно удоволствие за сетивата, те ни напомнят, че красотата е навсякъде около нас – дори в домашните ритуали за разпускане и душевна хармония.

Фотография / Dior

Така наречените моменти, посветени на нас самите, са шарена палитра от различни възприятия. Докато за едни блаженството е сгушване с топло одеяло вкъщи, други предпочитат да откриват нови места, където да се отдадат на грижа за себе си с вкусна напитка и в компанията на любим човек. Така дори рутинното сутрешно кафе може да се превърне в специален момент на бленувано удоволствие. Пример за олицетворението на тази идея е колаборацията между устройствата за нагряване на тютюн IQOS и Антония Йорданова и Кристина Бъчварова. Творческото дуо зад българския моден бранд Knapp създава серия с аксесоари за дома с отличителен дизайн, който преплита идентичността на бранда и творческия поглед на Антония и Кристина. Партньорството дори „влиза“ във веригата кафе-барове Memento, където, посетителите могат да опитат от специалното меню с напитки, вдъхновени от IQOS, да видят аксесоарите за дома и дори да спечелят уникален аксесоар за дома. Подобни колаборации ни вдъхновяват да преминаваме през забързаното ежедневие с осъзнаването, че всеки момент може да бъде специален.

Фотография / Instagram.com/bg_iqos

Грижата за себе си неизменно включва и грижа за душевния мир. В тази насока се развиват все повече приложения, които поставят акцент върху практики за медитация, спокойствие и пълноценен сън. Една от най-популярните уелнес платформи в света е Calm. В приложението се откриват редица водени медитации, приказки за спокоен сън, упражнения за дишане, анализ на качеството на съня и практики за осъзнатост. Сред големите предимства е и достъпността на дейностите, тъй като те могат да се изпълняват както вкъщи, така и на път. По този начин получаваме джобен помощник, който ни стимулира да се грижим за менталното си здраве и да не позволяваме на напрежението да ни завладее.

Фотография / Calm

Писането в дневник е друг метод за пълноценно самоосъзнаване. Той позволява изливането на всички мисли на хартия, което освобождава и успокоява съзнанието. В световен мащаб един от най-известните дневници е The Five Minute Journal, който предоставя шаблони за размисъл, отнемащи не повече от 5 минути на ден. Страниците се попълват два пъти дневно, като сутринта се разписват благодарности и утвърждения за деня, а вечерта – акцентите и уроците от изминалия ден. Тази практика насърчава фокус върху позитивната страна на живота и ни напомня, че винаги има за какво да бъдем благодарни.

Фотография / Intelligent Change

Брандовете, които развиват концепцията за личните моменти на блаженство, демонстрират задълбочено разбиране към нуждите на нашето време. Те доказват, че грижата за себе си не е просто абстрактно понятие, а има разнообразни направления, подходящи за всеки индивидуален прочит и вкус.

Spread the love
More from divamagazine.bg
Шер влезе в TikTok
Звучи невероятно, но Шер избра TikTok за новото си лятно забавление ....
Read More
0 replies on “Кои брандове ни вдъхновяват да отделяме време за себе си?”