Най-лесно е да започнете нов живот с нови идеи, продукти и аромати. Създадените невронни вериги помагат да не се подхлъзнете в миналото
С всеки сезон джендър границите в модата стават все по-размити, като в мъжките колекции се появяват „женски“ елементи. Дантелата, която през последния век незаслужено бе изгонена от гардероба, сега се връща на бял кон. Дизайнерите обаче не играят вабанк, а намират ненатрапчиви и иронични опции. Футболният екип от ефирна материя на Dolce&Gabbana е доказателство, че през лято’20 стереотипите вече не работят.
Нетрадиционно боядисаната коса вече не е атрибут на субкултурите. Триумфалното шествие на crazy hair е своего рода кръстоносен подход срещу традиционните представи за ламбърсексуалите. Разрошената коса с „рога” в неонова палитра, дело на Versace, е много по-секси (дали?) от христоматийната бруталност. Така Донатела Версаче почита паметта на своя приятел Кийт Флинт, вокалиста на The Prodigy, който се самоуби.
Вдъхновен от свободата и оптимизма на предстоящо пътуване в американски стил, което почва и завършва в Ню Йорк, Coach Blue напомня за синьото небе, хладния бриз и безкрайните възможности. Свеж и ободряващ, ароматът се разкрива с нотки на лайм, умело подчертани с абсент. В сърцето енергизиращ черен пипер и озонов акорд контрастират, преди да потънат в топлите обятия на чувствен кедър и амбър.
Само за мъже: американската марка Ballsy лансира серията Ballwash за тестикули. Какво? Да! И това не е шега. Продуктите – измиващ гел за тяло, дезодорант, твърд одеколон, спрей и „течна пудра”, помагат на силния пол да изглежда и да ухае добре. Какво пък, грижата за интимните части не е срамна. Това е първата козметика от този род. Марката обещава да върне парите, ако нещо от асортимента не ви пасва или не ви харесва.
Секси морякът Le Male Le Parfum на JPG е повишен в чин капитан. Това му дава право на допълнителни привилегии. Той плава в личната си удобна каюта на океански лайнер. Сценарият на това ново приключение разкрива бриз с дъх на кардамон и лавандула, който гони облаците от ванилия. Седмото небе – ориенталско и дървесно, е достатъчно, за да загубят жените на горната палуба разсъдъка си и да се почувстват изгубени в морето.
Преиздаването на Acqua Di Gio се превърна в традиция за Giorgio Armani. Вариантът Profondo е още по-акватичен, което е актуално за летния сезон. Вярна на морския си произход, композицията „слиза” на още по-голяма океанска дълбочина. Също като скок в ледена вода сетивата събуждат зелена мандарина и бергамот. Вълнуващата одисея продължава на сушата, където лавандула и розмарин цъфтят под сянката на кипарис.