След като Крис Картър, създател на сериала The X-Files, ни накара да повярваме в зелените човечета, бюти марките усилват интереса към паранормалното
Възложиха ми случай, който не е за вярване: защо някои от козметичните продукти имат формата на яйце? Решена съм да доведа разследването докрай. (Не)обяснимите явления са моя специалност. Скептик по душа, склонна съм повече да вярвам на резултатите от лабораторни тестове, отколкото на собствените си очи. Затова винаги поставям под съмнение фантастичните теории на Мълдър. Все пак нищо не ми пречи да го помоля като бивша звезда на Академията на ФБР да изготви поведенчески профил на марките. По-добре не. Нямам намерение да се окажа „погребана“ в малка стая в мазето с купчина папки на неразгадани случаи и плакат с летяща чиния и надпис „ Искам да повярвам”. (Това е удар под кръста, но да ме беше целунал по-рано, а не чак в 143-ти епизод.) След „дисекция” на обектите (нали съм съдебен патолог) стигнах до извода: никаква конспирация, а още по малко летящи яйца с извънземна форма на живот, призована от дълбините на подсъзнанието. Просто дизайнът им е футуристичен. Освен да ляга удобно в ръката, целта на нетрадиционния формат е да печели популярност сред поколението Z (и не само). Което е малко излишно, като се имат предвид очевидните предимства на продуктите. Модел на подражание, те може би са паранормални бюти феномени. (Ах, този Мълдър, промил ми е мозъка!) Както винаги истината е там някъде.
Разработен за любителите на спорта на открито, слънцезащитният ВВ крем Sports BBSPF 50+ на Shiseido може да се похвали с две технологии. WetForce образува водоотблъскващ слой, подобряващ действието на UV филтрите при тренировки. Подсушавайки потта, Quick Dry пък предотвратява разтичането на макиажа.
La Crème Main Texture Riche на Chanel е не само най-инстаграмният крем за ръце и нокти в света, но и бюти аксесоар. Елипсоидът (овалната гладка форма прилича на „мишка” на Apple) запазва вида си при употреба или докато „пътешества” в чантата. По-силният подхранващ ефект на наситения вариант е за сметка на увеличената доза карите.
Освен полза грижата за кожата трябва носи и удоволствие. Ако не е надписът Egg Pore, „яйцето” на Tony Moly може да мине за истински бияч. Хидратиращият екстракт от жълтък в състава е само за заблуда. На практика е самозагряващ се балсам за премахване на черни точки. Подлъгани от прах от въглен, те напускат убежището си.
Макиажът отдавна не е само макиаж. Фон дьо тенът например трябва не само да маскира несъвършенствата, но и да усъвършенства кожата. Even Better Clinical Serum SPF 20 на Clinique е точно такъв – антиейдж серум, който дължи действието си на 3 технологии. С всяко нанасяне текстурата видимо коригира, хидратира и изглажда кожата.