Българското участие в кампаниите на Dior тази година е особено силно. Освен привличането на Нина Добрев към представянето на козметиката на марката, модната къща показа работата на фотографа Елина Кешишева за кампанията си пролет-лято 21.
Кадрите напомнят картини на ренесансовия художник Караваджо – игра на светлосенките, известни като киароскуро. Този подход е новаторски за твореца, а Елина умело го улавя в своите снимки. Те напомнят повече за изкуство, отколкото за рекламна кампания на моден бранд и именно в това е признанието за уменията на Кешишева.
Идеята на легендарната модна къща е чрез кампанията им да покажат големите постижения на изкуството във различните негови форми – от есетата на Вирджиния Улфдо колажите на Лучия Маркучи, от които е вдъхновена и част пролетно-лятната колекция на бранда.