Елина Кешишева и Dior като изкуство

Българското участие в кампаниите на Dior тази година е особено силно. Освен привличането на Нина Добрев към представянето на козметиката на марката, модната къща показа работата на фотографа Елина Кешишева за кампанията си пролет-лято 21.

Кадрите напомнят картини на ренесансовия художник Караваджо – игра на светлосенките, известни като киароскуро. Този подход е новаторски за твореца, а Елина умело го улавя в своите снимки. Те напомнят повече за изкуство, отколкото за рекламна кампания на моден бранд и именно в това е признанието за уменията на Кешишева.

Идеята на легендарната модна къща е чрез кампанията им да покажат големите постижения на изкуството във различните негови форми – от есетата на Вирджиния Улфдо колажите на Лучия Маркучи, от които е вдъхновена и част пролетно-лятната колекция на бранда.

Spread the love
Публикувано от
Още от divamagazine.bg

Малта не е толкова малка

Островитянство VS Балкански синдром. Бърз преглед на едно странно емигрантство Текст Мария...
ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ