Повече устойчивост и иновативно мислене са фразите, които най-често се чуват в един от горещите следобеди на юли в клуб Motto, където Филип Морис България правят поредна стъпка към изграждане на бъдеще без дим в страната.
Отбелязвайки 10 години, откакто основната бездимна алтернатива в портфолиото на компанията стъпи на пазара в свет, само преди месец Филип Морис България пусна лимитираната серия IQOS ILUMA Neon Purple, а сега представя и новата си линия IQOS ILUMA Refreshed, в чиято основа лежи философията за вдъхването на нов живот на употребявани устройства.
„С IQOS ILUMA Refreshed даваме възможност на IQOS потребителите да се включат в усилията ни за намаляване на отпадъците след потребление, като връщат старите си устройства, а ние им вдъхваме нов живот. Обновяваме и тестваме всяко върнато устройство, за да сме сигурни, че само тези с най-високо качество ще стигнат до своя нов собственик. Останалите рециклираме, за да бъдат оползотворени материалите и превърнати в нещо ново. Обновените устройства се предлагат в нашите обекти на по-достъпна цена и с включени услуги, предлагани и за новите ни устройства“, сподели Полина Нинова, ръководител Маркетинг и потребителско изживяване за категорията бездимни продукти във Филип Морис България.
Това е поредната стъпка на компанията в голямата кауза за по-малко електронни отпадъци, повече кръгово използване на материали и продукти на по-достъпна цена. Филип Морис България си поставят амбициозната цел да обновят най-малко 1 милион устройства до 2025 г.
По време на представянето на IQOS ILUMA Refreshed бе обявена и колаборацията със стилиста и дизайнер Антония Йорданова – първата от поредица инициативи с личности от света на модата, дизайна и изкуството, като от Филип Морис България планират да развиват партньорство с по един български артист всяка година. „Много бързо и неочаквано за мен се случи тази колаборация. Никога не съм знаела, че Филип Морис България имат толкова сериозна концепция и отношение към дизайна, към авторството, което не касае тяхното производство, а творчество на други хора, и то такова, каквото все пак не е масово и индустриално, а има някаква по-солидна и по-различна база зад себе си“, каза Антония.
Вдъхновена от концепцията на IQOS ILUMA Refreshed, дизайнерката създава специални арт миничанти, изработени от материали от вече реализирани нейни модни колекции. Моделът е перфектният аксесоар за летните дни – в компактен размер, който побира устройство IQOS. Тези чанти – удобни и красиви, ще бъдат давани като комплимент на всеки, закупил IQOS ILUMA Refreshed през следващите дни. Колекцията от арт миничанти е само началото на партньорството с IQOS, което ще продължи и през следващите месеци със специални селекции аксесоари и продукти, които Антония ще създава за предстоящи поводи в календара на бранда.
„За нас устойчивостта е важна и избрахме KNAPP именно запади тази причина. Това са лимитирани колекции, неща, които купуваш и носиш години наред. Желанието ни беше да подкрепим артист, с когото да имаме възможност да използваме материали от предишни колекции за създаването на чисто нов продукт – казва Полина Нинова. – С тази нова серия устройства искаме да променим начина на мислене – това не е продукт втора ръка, който не е престижно да си купиш, а устройство с история, обновено с любов и желание, с абсолютно същите качества и при същите условия – 2-годишна гаранция, следгаранционно обслужване, каквито предоставяме и за чисто ново устройство. И то на много по-добра цена. По този начин намаляваме вредата за околната среда, защото наистина устройствата с батерии дават отражение. Искаме да предложим модерен и смислен избор за младите хора, да култивираме нов начин за приемане и употреба на този тип продукти.“